Hoe werkt het plan optimaal!

Jij stelt jezelf vanaf NU centraal in jouw agenda!

Plan dagelijks je beweging en\of sport van 30 minuten.

Plan 1 eetmoment zoals besproken in het adviesgesprek!

Jij

We zijn geneigd altijd van alles te plannen maar vergeten onszelf te vaak. De nieuwe wijsheid is “plan je ontspanning/beweging/sport” de rest vult vanzelf.

Jij bent prioriteit nummer 1 vanaf nu! Neem jezelf serieus en je gezondheid ook!

Jij

Focus jezelf de komende periode op 1 maaltijd zoals besproken. Zorg dat je voor deze maaltijd de tijd neemt en gezondere keuzes maakt. Stuur mij bijvoorbeeld op de app dagen foto’s van je maaltijd zodat ik je bij kan sturen. Kijk in de member only om inspiratie op te doen.

 

Jij

Jij hebt veel meegemaakt en het wordt tijd dat je gaat zorgen voor jezelf door naar binnen te gaan bij jezelf. Voel eens wat je ECHT wil.

Maak een moodboard, een collage of schrijf op waarom je dit programma ECHT bent gaan doen en wat hoop je ermee te bereiken!

Echt DOEN!

Daily habits!

vanaf dag 1

Oefening:  Focus en bewustwording

Wanneer je in de ochtend wakker wordt blijf dan nog even rustig liggen. Rek jezelf goed uit  en vervolgens doe je onderstaande oefening!

Relax

“Ga op je rug liggen en laat je gedachten zakken naar beneden. Ga naar de bekken met je gedachten en laat je bovenlijf hierin zakken. Je bekken zijn in deze nu je relaxstoeltje geworden en daar zak je lekker in weg.  Adem in 4 seconden en adem uit 4 seconden. Doe dit een aantal keer. Hierna focus je op je doelen en richt je mind naar positieve gedachten. Denk aan je doelen en hoe fijn het is dat je deze stap hebt genomen”

 

Opdracht

Maak in de eerste week een moodboard. Wat is je doelstelling, wat zou je graag willen, waarom wil je dit?

Knip, plak en/schrijf. Maak je doelstelling  visueel.